În cadrul acestei pagini, prezentăm criteriile de calitate şi descriptorii indicativi, aşa cum apar în Recomandarea EQAVET (2120) (Anexa I), precum şi exemplele de bune practici preluate de pe site-ul EQAVET (cu permisiunea Secretariatului EQAVET), oferite de membrii reţelei, grupate pe cele patru componente esenţiale ale cercului calităţii: Planificare, Realizare, Evaluare, Revizuire. Studiile de caz privind România au fost excluse, din motive lesne de înţeles: experienţa românească este mult mai bine cunoscută iar sursele de informaţii disponibile sunt mult mai abundente.
- Documente si instrumente europene
- Documente si instrumente nationale (statele membre si asociate UE). Aplicarea Recomandării EQAVET
- Documentele si instrumentele GNAC
- Newsletter – “Promovăm calitatea !” (Proiectul QUALVET@RO)
- Materiale prezentate în cadrul Primei Conferinţe Naţionale a GNAC (Proiectul QUALVET@RO)
- Materiale prezentate în cadrul seminarelor regionale ale proiectului QUALVET@RO
- Materiale prezentate în cadrul Celei de-a doua Conferinţe Naţionale a GNAC (Proiectul QUALVET@RO)
- Exemple de bune practici în comunicarea cu factorii interesaţi: Austria, Italia şi Olanda (proiectul QUALVET@RO)
- Alte documente şi materiale
- Manuale de management educațional
- Management Educaţional – Volumul I şi II (2003/2004)(Coord. Şerban Iosifescu). Iaşi: Institutul Român de Management Educaţional / Ed. CDRMO
- Ministerul Educaţiei şi Cercetării, Institutul de ştiinţe ale Educaţiei, Proiectul de Reformă a Învăţământului Preuniversitar – Management educaţional pentru instituţiile de învăţământ (2001). Bucureşti: M.E.C. (Coord: Şerban Iosifescu)
- Legaturi