Secretariat

Secretariatul asigură coordonarea şi sprijină organizarea şi managementul eficient al activităţilor incluse în programul de lucru al Reţelei EQAVET, facilitând cooperarea dintre Statele Membre şi Comisie.

Principalele responsabilităţi ale Secretariatului:

  • furnizează expertiză în domeniul asigurării calităţii în EFP sprijinind activitatea Reţelei, în special activitatea punctelor naţionale de referinţă în asigurarea calităţii;
  • coordonează, în strânsă cooperare cu Comisia şi Statele membre, activităţile de raportare prevăzute de Recomandare;
  • oferă expertiză şi contribuie la elaborarea diferitelor documente (rapoarte, note, discursuri etc.) şi la activitatea grupurilor de lucru;
  • comunică şi diseminează în mod eficient rezultatele Reţelei, în special pe cele privind conţinutul util pentru dezvoltarea politicilor în domeniu, care contribuie la procesul de îmbunătăţire şi construire a unei culturi a asigurării calităţii în interiorul şi între statele membre UE.

 

     

    Back to top